party people

Vakar biju superīgo cilvēku sabiedrībā. Jaunu, burvīgu, apburošu, veiksmīgu, proaktīvu, stilīgu – nu vienkārši superīgu.

Bet tagad pēc celšanās ir tāda sajūta, ka daži no viņiem [daži no tiem ar kuriem man nav izdevies aprunāties, iepazīties, tie kuri ir tur – citur] ir baigi kūlie – nu tā – vēsi – nu tā – noslēgti un nemaz nav pieņemts atklāt, ko tiešām jūt un domā, tajā sabiedrībā. Protams, bieži šādā sabiedrībā esmu bijis svešinieks un ies tur kāds ar tādu svešo runāt un dalīties domās, viedokļos un sajūtās.
Šī sajūta varētu būt saistīta ar ilgstošo darba pieredzi diplomātiskajā servisā – atstrādātā sarunu gaita, līganās pārejas – tas ko es laikam neesmu tā īsti sapratis.
Kad lūdzu vienai sapucētai dāmai pastāstīt savu viedokli, par to kādas mūzikas pavadībā viņai patīk dejot esītī, viņa lūdza, lai es viņu neiegruzu… nu tā, ka tas ir pārāk sarežģīti pastāstīt ko domā un jūti… ir taču spēles noteikumi un izstrādāti teksti, kuri ir jālieto – viss kas ārpus ierastā rāmja tikai traucē.
Tātad klubiņi, kurus iečekoju –
Hedonija, uz kuru gribēja iet stilīgie puiši, bet kurš bija patukšs un kurā tā arī neuzkavējās neviens, jo nebija normāla tusiņa.
Light – normāls tusiņš, bet kā šarmantā topošā supermodele teica, neesot normāla mūzika [nu tāda ar ritmu]. Man laikam aritmija, jo ice ice baby man šķiet viena no lieliskākajām deju dziesmām. bet dejot jau es arī neprotu un nezinu, kas šobrīd skaitās laba un ritmiska deju mūzika.
Koijotī flai, vai kā viņu tur – puiši sabraukuši ar bērnu dienu fantāziju materializācijām, t.i. maziem tanciņiem. Foršs tusiņš, kā sabiedriskajā transportā, un kā kāda cita dāma komentēja manu novērojumu – tikai daudz reizes krutāk.
secinājums – gribu vēl, bet nezinu, ko tur iesākšu, jo, kā komentēja viena jaunkundze, tusiņos, taču nekas nav nopietni un nav svarīgi par ko runā. A man runāt, laikam ir nepieciešami, jo tikai tā varu iepazīt pamatīgāk iepazīt cilvēkus, un iepazīt cilvēkus man patīk… nāksies attīstīt tos dzīvnieciskos instinktus un neverbālos komunikācijas trikus.




    Komentēt